reklama

Moja Superstar

Ja neviem, čím ma ten chlap dostal! Visela som na jeho fotkách a dokola počúvala jeho pesničky. Do zblbnutia nahrávala všetky rozhovory. Ak by bolo pri vstupe do nebeskej brány potrebné vyplniť kolónku, kto bol tu dole taký ten môj idol, načarbala by som jeho meno. PAĽO HABERA.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Už počujem ako zúrivo sa rozklepali vaše klávesnice. Ako pobúrene zošívajú urážky a štipľavé poznámky na Paliho adresu. No ja si nepomôžem. Vďaka nemu som bola v triede hviezda. Provokatérov som ťahala na moju stranu, bránila ho zubami nechtami. Keď som si z lavice skladala stoličku, čakala ma pod ňou hŕba precízne vystrihnutých fotiek na kvalitnom papieri z Brava a Maxisuperu. Keď sa objavil v Štúdiu Kontakt, pevná vyzváňala ako v ústredni. Spolužiaci sa uisťovali, že som nalepená na správnom kanáli. Dvadsiati sme išli na premiéru Fontány dvojky do amfíku!Vďaka nemu som začala chodiť do divadla a zistila som, že keď pekne oblečení vyšliapete pár schodov na balkón a s lístkom v ruke sadnete do správneho sedadla – udeje sa zázrak. Netreba ísť raketou na mesiac. Počas muzikálu vyletíte oveľa vyššie. Vďaka nemu som prišla na to, že Ježiš nie je len socha na kríži, po ktorej zostali iba nedeľné kázne prísnych farárov. Pesničky z Evanielia o Márií ma dorazili svojou krásou a vyryli betónovú cestu do môjho srdca. Vďaka nemu čítam Hevierove knižky (jeho dvorný textár), ktorý ma v nich posiela ďalej, k vyšinutým autorom, tackajúcim sa na hrane medzi realitou v našich očiach a realitou v našich srdciach. Vďaka nemu ľahšie prežívam peklo, ktoré pre mňa naservírujú jesenné depresie. Jeho album je balzamom na dušu. Aj vypalováky aj lepkavé songy. Keď počujem jeho hlas, viem, že som doma. Ja mu tie romantické pesničky s nádhernými textami žeriem aj s navijakom! „Som zvedavý čo povie Habera.“ Táto veta počas superstarovských večerov odznela v mojom okolí najviac. Jeden zo štyroch kritikov v prvej skutočnej slovenskej show na pokračovanie. Úprimne, neťahá káru porotcov v bordových kreslách práve on? Všetci trpezlivo hltáme Julove perličky, pochválime Lenkinu blúzku a konečne Habera. Čo zas povie?! Zabijeme ho? Pritakáme? A Laco Lučenič už iba olíže šľahačku zo svojho prsta. My sa ticho usmejeme a vyplníme mu anketový lístok o najšarmantnejšieho Slováka. Ale Paľo Habera...ten nám ostane ležať v žalúdku!Tvrdohlavý Baran bez anjela strážneho na uliciach. Verí v seba a vie čo chce. Rodina je prvá, potom štúdio a pripálená cigareta. Občas veselý, občas mrzutý. A vždy keď treba dá najavo, že ovce s nikým nepásol. Puberťácke vzplanutie počas haberománie k vlasatej hviezde s okúzľujúcim úsmevom časom vyprchalo ako vôňa zvädnutých snežienok. Stále sa však teším na jeho slaďáky, nadupaný koncert a kvalitný rozhovor páchnuci človečinou vo víkendovej prílohe SME. Mimochodom, dnes oslavuje narodeniny. Nezabudnite ho pozdravovať, keď s ním náhodou budete.

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  295
  •  | 
  • Páči sa:  2 287x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka literárnych besied Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu