reklama

Denník starej dievky – Desivé príbehy zo zoznamiek

Peter Backus, matematik a dlhodobo slobodný muž, vyrátal, že je väčšia pravdepodobnosť existencie inteligentných mimozemských bytostí, než existencia jeho potenciálnej frajerky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (91)

Kládol si nekompromisné otázky. Koľko žien, žijúcich v mojej blízkosti má ten správny vek? Koľko z nich je single? Koľko z nich by ma považovalo za príťažlivého? S koľkými z nich by som si rozumel? 

Matematik vo svojej knihe ženám odporúča, aby neboli samoľúbe. Zistil, že keď príde slabá záujemkyňa k mužovi, ktorý sa jej páči, je schopná vytiahnuť všetky esá, aby získala jeho pozornosť. Atraktívna žena, vedomá si svojich kvalít, vyčkáva. Keď muž zbadá nezáujem atraktívnej ženy, usadí sa so ženou, ktorá sa oňho bude viac zaujímať. Preto je na svete čím ďalej tým menej slobodných mládencov a pribúdajú krásne, inteligentné a nezadané ženy. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nech je to akokoľvek, faktom zostáva, že online zoznamky húfne využívajú obe pohlavia. 

Moja kamarátka raz narazila na profesionálneho zoznamkového podvodníka. Zvítali sa a po úvodných zdvorilostných vetách si sadli za stôl a objednali si večeru. On si k jedlu dal pivo, ona víno. Vraj bol milý a mal taký chápavý úsmev. Keď dojedol a dopil, objednal si ešte jedno pivo. Po chvíli sa postavil a ospravedlnil sa, že musí ísť na toaletu. Kamarátke to vôbec nepripadalo čudné, veď každý by sa potreboval po dvoch pollitroch vyprázdniť. Keď sa nádejný partner po desiatich minútach stále nevracal, začala sa domnievať, že mu ten segedín nesadol. Až po dvadsiatich minútach čakania pochopila, že sa stala obeťou podvodníka a že dotyčného už nikdy neuvidí. Zaplatila celý účet a znechutene vstala od stola. Odvtedy sa na zoznamku už neprihlásila. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ďalšia známa bola tiež zúfalá z toho, že si nevie nikoho nájsť. Blížili sa Vianoce a cítila sa na svete sama ako prst. Rozhodla sa, že sa prihlási na zoznamku. Okamžite jej tam naskočili samí krásavci a svalnáči. Prezerala si ich fotografie, ako keď si moja babka obzerá visiace mäso u mäsiara a hľadá čerstvý, pekný kus. Moja známa chcela okrem pekného obalu aj zaujímavý obsah. Naďabila na fešáka s uhrančivým pohľadom. Mal mierne strnisko a vety písal bez hrubiek. Fešák s uhrančivým pohľadom sa z komunikácie javil ako sebavedomý, trochu drzý a vtipný človek. Keď navrhol stretnutie, známa sa potešila. Dohodli sa, že sa stretnú v presklenej kaviarni pri jazere. Bola už tma, keď tam dorazila. Vstúpila do poloprázdnej kaviarne, rozhliadla sa a skonštatovala, že prišla prvá. Mala nutkanie vrátiť sa a počkať ho v aute, nech to nevyzerá tak, že sa ho už nevie dočkať, ale nechcelo sa jej ísť von do fujavice. Tak si sadla a čakala. Fešák s uhrančivým pohľadom meškal pätnásť minúť. Zbadala, že na parkovisko prichádza auto, ktorého svetlá preťali pološero v kaviarni. Potom svetlá zhasli a jej zazvonil telefón. Fešák s uhrančivým pohľadom chcel vedieť, či už je na mieste. Odvetila, že áno. Cez okno videla, ako postava zahalená v tme vystúpila z auta a kráčala do kaviarne. Rozbúchalo sa jej srdce. Postava, ktorá sa približovala, sa jej však zdala čudná. Bola nízka a jednu nohu ťahala za sebou. Keď tá postava vošla do kaviarne, zbadala rapavého chlapca s veľkým predkusom. Podišiel k nej a predstavil sa ako fešák s uhrančivým pohľadom. Moja známa mu namiesto podania ruky zvestovala, že jej práve volali z práce a musí súrne odísť. Utekala odtiaľ, div si nohy nedolámala. Sadla do auta, naštartovala a vyrazila domov. Keď zaparkovala na sídlisku, vystúpila z vozidla a z celej sily tresla dverami. Zbadala ma a krátko mi zakývala. Pristúpila som k nej, ešte sa jej triasli ruky. Vykladala mi, že to bol jeden z najhorších zážitkov, aké dosiaľ mala a že takú facku od života nedostáva každý deň. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mám aj priateľku, ktorá si vďaka zoznamke našla svoju druhú polovičku. Prestala chodiť so mnou do fitka a čas trávila už len s mužom jej snov. Bola v siedmom nebi. Aj on sa prestal venovať svojim voľnočasovým aktivitám, oči mal len pre ňu. Postupne sa obaja odstrihli od svojich kamarátov a žili iba pre seba, nasiaknutí láskou a šťastím. Moja priateľka nedávno sedela so mnou v kaviarni a v ruke žmolila cigaretu. 
„Dusím sa,“ povedala a potiahla si z cigarety. „V tom vzťahu sa dusím. “
Ja neviem, aké to je, dusiť sa vo vzťahu, ja sa dusím iba z tabakového dymu. Preto som ju nechala, nech sa vyrozpráva a možno sama na niečo príde. Vo svojom monológu prezradila, že mužovi jej snov sa nepáči, keď nosí krátke sukne a nemá rád jej rodinu. Taktiež jej navrhol, aby si zmenila farbu vlasov. Moja priateľka bola nešťastná, mala pocit, že konečne našla niekoho, koho celý život hľadala a potom sa z neho vykľul magor. Slovo magor vo svojom rozprávaní zopakovala viackrát a to ma uistilo, že ona už bude vedieť, ako má s mužom svojich snov naložiť. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ja som sa na zoznamku zaregistrovala iba raz. Po firemnej akcii sme sa vybrali prebádať podniky, ktoré boli ešte otvorené. S kolegyňami sme zapadli v akomsi klube hlboko v podzemí. Objednali sme si drinky a pustili sa do vážnych tém. Vraj prečo nikoho nemám. Kolegyne do mňa hustili, že si mám nainštalovať aplikáciu, ktorá je schopná nájsť mi vhodného chlapa už v okruhu piatich kilometrov. Napriek vyššie spomenutým desivým príbehom som súhlasila. Vyplnila som údaje nevyhnutné na spustenie aplikácie a čakala som, koho mi telefón nájde. Moje kolegyne boli ešte nedočkavejšie ako ja. Netrpezlivo sa skláňali nad mobilom a upierali naň zvedavé pohľady. Po chvíli sa na displeji konečne objavil výsledok. Stálo tam: Počet nájdených zhôd – 0. 

Matematik Peter Backus mal pravdu. Je najvyšší čas, aby som sa poobzerala po nejakých mimozemšťanoch.

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  295
  •  | 
  • Páči sa:  2 278x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka literárnych besied Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

19 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu