reklama

Reklama na liek proti nafúknutému bruchu ma uráža

Keď som absolvovala dvojtýždňovú plavbu výletnou loďou, nevyrazili mi dych Bahamy, ani karibské mestá, v ktorých sme kotvili. Dych mi vyrazila jedna tučná americká černoška.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (48)

Veľrybích žien tam bolo viac. Sedeli na vozíkoch a presúvali sa z jednej reštaurácie do druhej. Jedlo sa na lodi podávalo nepretržite a zadarmo. Defilé farieb, tvarov a veľkostí pokrmov lahodilo očiam. Bola som súčasťou obrovskej plávajúcej hostiny. Nejedli sme preto, aby sme žili. Žili sme preto, aby sme jedli. Atlantický oceán telnaté ženy nezaujímal. Ani bazény, ani automaty, ani obchody. Ignorovali aj sálu, umiestnenú hneď vedľa knižnice. Servírovali v nej čaj v nádherných porcelánových šálkach a podávali k nemu pravé anglické sušienky. Husľový koncert sa tu začínal vždy presne o piatej. Večer zaoceánsky parník ožil. Noc čo noc sa konala opulentná show v podobe muzikálu, kúzelníkov či estrádnych tanečných vystúpení. 
Tučibomby sa vykašľali aj na dom Ernesta Hemingwaya v Key Weste. Nevystúpili, keď tam plavidlo zakotvilo. Zostali na lodi a zdržiavali sa pri samoobslužných pultoch s točenou zmrzlinou. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kyprá černoška sedela na vozíku. Telo mala také veľké, že ho na vlastných nohách nedokázala uniesť. Sledovala som jej stravovacie návyky celkom zblízka. Na stole mala hamburger, hranolky, omeletu, mäso v hnedej omáčke, pyré, ananás, čokoládové palacinky a ružový tortový rez. 
Sadlo jej vytekalo na zem, lýtka mala ako balón. Jej malé oči, obrastené tukom, hľadali čašníčku. Tá podišla k nej, zapísala si objednávku a vyrazila k baru. 
„Hej, dievča!“ zvolala za ňou hrubým hlasom. Čašníčka sa otočila. „Ale uisti sa, že mi prinesieš kolu LIGHT. Nezabudni, ja inú nepijem!“

Žena na vozíku bola presvedčená, že z koly light nepriberie. Krásny príklad toho, ako dopadneme, keď naletíme reklame.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Televízne reklamy ma urážajú. Najmä tá, kde mi radia užiť liek, keď to preženiem s jedlom. Aby rýchlo zmizol pocit nafúknutého brucha. Majú ma za hlupaňu? To mám akože zhltnúť tabletku a ďalej sa napchávať? 

Často to vyzerá tak, že pozerám reklamy a sem-tam mi do toho pustia film či seriál. Žijem v úžasnej krajine. Za volanie s blízkymi neplatím ani cent. Banka mi dá všetko zadarmo, ba čo viac, kvôli pôžičke nepotrebujem žiadne papiere a ani tam stepovať tridsať minút. Všetky prepážky totiž budú fungovať. Budú za nimi sedieť ochotné, usmievavé a oddýchnuté tety. 
Životné poistenie ma dojíma k slzám, vďaka maslu som šťastná a zásluhou bonboniéry ukotvená v harmonickom vzťahu. Štyridsaťdvakrát denne som svedkom toho, ako teflonová panvica a prípravok na upchaté WC robia zázraky. Chcem mať pružný chrbát a zdravé kĺby? Zájdem si po mastičku do lekárne! Ak si líham do postele plná úzkosti, alebo nič nestíham, odporúčajú mi pilulku, ktorá zaženie smútok a urobí robotu za mňa. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keď vtáčka lapajú, pekne mu spievajú. Beda nám, ak uveríme sľubom. 

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  295
  •  | 
  • Páči sa:  2 287x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka literárnych besied Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu