reklama

Prdí Beyonce?

„Keď som bola malá, myslela som si, že speváčky a herečky neprdia,“ vyhlásila moja suseda.  Na jej slová som si spomenula, keď som stála pred Beyonce. Bola trochu odhalená, trochu naľahko a riadne na vysoko.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (37)

Platformy jej pri každom kroku napínali lýtka. Na vrchnej pere sa jej perlil pot a vlniace vlasy jej padali na úzky driek. Nie, Beyonce neprdí.

Ani negrgá, ani nesoplí. Pevné stehná, mačacie oči, saténová suknička. Kakaovej bohyni patrilo celé pódium. Ktovie ako zaspáva. Ja som Beyonce, chodiaca dokonalosť. Spievam, tancujem, fotím titulky, nejem oškvarky a nešpáram si v nose.

Že Beyonce prdí, som zistila až počas jedného zaoceánskeho letu, keď som sa dívala na film o nej. V širokom svetri, s napuchnutými očami nenalíčená plakala nad stratou dieťaťa. Hviezda potratila. Bežne ju sprevádza roj ochrankárov, pätnásť kamiónov a verný manžel. Teraz sedela na gauči a trúchlila. Dostala sa do situácie, ktorá sa môže stať komukoľvek a trpela rovnako ako ktokoľvek z nás. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď si áčková celebrita stúpne na šaty, vyzerá to oveľa lepšie ako keď si na ne stúpne fúzatá cigánka tlačiaca vozík potravinového reťazca. My obyčajní ľudia máme tendenciu pred celebritami zneistieť. Bola som na odovzdávaní cien za zodpovedné podnikanie, a to bolo samé: „Vážený pán prezident, Vaše excelencie.“ Až keď Andrej Kiska chytil gitaru a začal spievať hit „Úsmev“ celá sála ožila. Razom boli všetci na nohách! Ani som netušila, že som odjakživa túžila vidieť prezidenta na zadymenej rockovej scéne. Stál pred mikrofónom v obklopení bubnov a s vervou sa pustil do refrénu. V tej chvíli pre mňa urobil viac, ako keby parlamentu vrátil akýkoľvek zákon. Spotil sa pod teplom žltých reflektorov, vyzliekol sa z nálepiek a titulov. Obecenstvo mu za to zobalo z ruky. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Pápež František v jednom rozhovore priznal, že najviac sa bojí toho, aby nespyšnel. Keď vyjde na balkón a nekončiaci dav ľudí začne aplaudovať, neustále si pripomína, že tu nie sú kvôli nemu. Že nie je hoden väčšej pozornosti ako tamten veriaci v modrej kapucni, ktorý sa so sklonenou hlavou modlí na mrholiacom námestí svätého Petra. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prdí aj Beyonce, aj prezident, aj pápež. Prdíme všetci, sme na jednej lodi.

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  295
  •  | 
  • Páči sa:  2 287x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka literárnych besied Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu