reklama

Všetko, čo potrebujeme, je selfie.

Selfie je nielen známkou toho, že žijeme, ale že žijeme kvalitne. Hlava v natáčkach, hlava v prilbe, hlava špúliaca pery. A nezabúdajme na statusy. Novopečená mamička hlási koniec šestonedelia, družinárka má teplotu, taxikár je ešte v pyžame. Pach stáda nás pohltí, ani sa nenazdáme, už mékame aj my. Upečieme bábovku a odfotíme sa s ňou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Je nedeľa ráno. Alexandra s rozkošnými kropajami potu na čele zdieľa foto z ranného behu. Vyzerá neuveriteľne dobre. V ruke drží fľašu vody, na tvári má široký úsmev a žiarivo biele zuby. Alexandra želá všetkým svojim priateľom krásny deň a pripomína, že nemáme zabudnúť pozitívne myslieť. V jej vlasoch sa odráža tisíc lúčov slnka. Ja ležím v posteli. Mám zalepené oči, stuhnutú šiju a kyslo v ústach. 

„Nepôjdeme do Kľučovca?“, preberie ma smska. 
Vidiek mi prospeje. A tak cestujem k známym ďaleko za mesto. Podvečer už sedím v krčme, z ktorej sa nedá lokalizovať. Všimnem si, že nikto nemá na stole mobil. A nik ho nezviera v dlani. Nie je ako. Jedna ruka objíma krígeľ, druhá je ponorená v balíku s chrumkami. Počuť smiech a hity osemdesiatych rokov. Rozhliadnem sa. Popolníkov je tu neúrekom. To by bola zadymená selfie! V pozadí mojej hlavy by boli štamgasti s pokazenými zubami a prepitými očami. Bolo by vidno aj roztrhanú záclonu a obliaty obrus. Spomeniem si na Alexandru. Uvedomím si, že jej radostné rána neexistujú. Nie sú mojou realitou. Jej dokonalá nedeľa je ilúziou, ktorú ja nemôžem nahmatať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Čo môžem nahmatať je štamprlík, ktorý mi sem krčmár položil. Tak ho teda nahmatám a kopnem do seba slivovicu.

Jediná selfie, ktorú potrebujeme, je pravda. 

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  295
  •  | 
  • Páči sa:  2 287x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka literárnych besied Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu