reklama

Dokonalá nevesta

Nemôžem si odpiť z kokteilu, lebo mám zababrané ruky od kokosového krému. Ach jaj, Tenerife, hotový raj. Mám šesť týždňov do svadby. Ráno behávam na pláži, jem exotické ovocie a zbavujem sa celulitídy. Priatelia na facebooku prasknú od závisti. Budem dokonalá nevesta.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Na Islande vybuchne sopka. V oblakoch nad Európou nastane totálny kolaps. Mokré vlasy mi padajú na opálené ramená, opieram sa o recepčný pult, zamočím im vyleštený mramor. Klíma mi fúka na kríže, ružové plavky na mne ešte nevyschli. Je mi zima a som zúfalá. Z hotela nás vytlačia plnokrvní pehaví Nemci, nemajú pre nás voľnú izbu. Minú sa nám úspory. Z Adama sa vykľuje naničhodník.Zobudím sa a zistím, že v mojom spacáku sú mravce. Zajačím. Adam na mňa znechutene pozrie a otočí sa na druhý bok. S týmto to mám ťahať do smrti? Vyleziem zo stanu a neviem čo robiť. "Taká chujovina, že svadba! Zhltne všetky prachy!" frfle Adam namiesto ranného bozku. Pery má oduté, oči mrazivé. Prvé týždne som z neho nedokázala spať. Kde je ten chlapec, ktorý mi na billboarde pri našej križovatke nechal odkaz zo všetkých najkrajší? KIKA, MILUJEM ŤA. Zrazu ma v podbrušku pretne obrovská bolesť. Zapálené močové cesty, hurá! Adam sa tvári, že som vred. Ticho vzlykám nad konzervou tuniaka. Urobím to, čo som na dovolenke nikdy neurobila. Zakuklím sa. Až do odletu chrúmem polystyrénové chleby a pijem šumienku. Zuby si umývam na spoločnom kempovom WC, s Adamom neprehovorím. Pilník mi prinesie vrátnik, vydranká od svojej ženy aj zavárané slivky. Mám kruhy pod očami, dodrbaný žalúdok a svadba je v čudu. Vo vlasoch cítim popol zo sopečného výbuchu. Nebyť tej erupcie, sme s Adamom pohromade. O dva roky neskôr naďabím na album s názvom Dokonalá nevesta. Zalapám po dychu. Adam kľačí pred nehorázne nastajlovanou nevestou. Fotka vyzerá ako z časopisu ELLE. 302 lajkov.Sedím tu bez obrúčky, v pohodlných teplákoch a uznanlivo študujem bielu bohyňu na obrázku.Usmejem sa.A kliknem na Like.

Monika Nagyova

Monika Nagyova

Prémiový bloger
  • Počet článkov:  296
  •  | 
  • Páči sa:  2 330x

Autorka románu Sídlisko, moderátorka, Slovenské literárne centrum, Podcast Knižná revue Zoznam autorových rubrík:  Úprimné pozdravy z BratislavyZo života vo firme snovDenník starej dievkyO pocitoch smrteľníkaShowbiznis je drinaČo je "in"Pribalím vás do kufra

reklama

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu